بلوتوث در سال آینده بسیار قدرتمندتر ظاهر خواهد شد
نوشته شده توسط : علی افشار

روند رو به رشد گجت های متصل که به بازار معرفی می شوند ، بار مضاعفی بر اتصالات بلوتوثی وارد می کند . به همین دلیل ، بلوتوث قصد دارد استانداردهای خود را ارتقاء دهد .این ارتقاء شامل  برد و سرعت بیشتر برای سال 2016 است.این اقدامات  جدید توسط گروه SIG نطارت می شود، SIG یک ارگان صنعتی است که شرکت های مانند اپل،اینتل،مایکروسافت و لنووو را در میان حامیان خود میشمارد.

رییس SIG ،توبی نیکسون ،در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار کرد : " تقاضای قابل توجهی از طرف اعضا و در مجموع این صنعت بزرگ برای توسعه بلوتوث با قابلیت های جدیدی که امروز اعلام می کنیم ، وجود دارد. بر اساس پیش بینی های فعلی پتانسیل بازار برای اینترنت اشیاء ارقامی مابین 2 دلار تا 11.1 تریلیون دلار تا سال 2025 خواهد بود. به روز رسانی های فنی برنامه ریزی شده برای تکنولوژی بلوتوث در سال 2016 در تبدیل این انتظارات به واقعیت وسرعت بخشیدن به رشد آن کمک خواهد کرد."

SIG وعده داده است که این به روز رسانی برد بلوتوث کم انرژی را ( که همچنین به عنوان بلوتوث هوشمند شناخته می شود ) تا چهار برابر افزایش میدهد که نه تنها امکان اتصال در قسمت های مختلف خانه بلکه خارج از آن را نیز فراهم می کند. همچنین بنا به گفته SIG شاهد افزایش صد درصدی سرعت خواهیم بود( که SIG می گوید برای پشتیبانی از بازارهای رو به رشد مثل دنیای پزشکی ضروری است ) .

علاوه بر این ، شبکه های توری اتصالات بلوتوث که اتصال دستگاه به دستگاه را میسر می کنند ،اتصالات بلوتوثی را تقویت می کند.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: